2012.09.01. DÖKE TT


Útvonal: Komó - Kisvaszar - Vásárosdombó - Kaposszekcső - Csikóstöttös - Mágocs - Kisvaszar - Komló.    Táv: 55 km (112 km)

Már hetekkel ezelőtt kinéztem magamnak ezt a rendezvényt. Korábban többen is jelezték, hogy jönnének, utolsó estére azonban „kifogytak” mellőlem az emberek. Reggel az esős időjárás sem tudott elbizonytalanítani határozott tervemtől: szeretnék elmenni erre a teljesítménytúrára, akár egyedül is. Így is lett: 7-kor felpattantam a bringára (már nem esett), és 8-ra Komlón voltam. Itt csatlakoztam régi ismerősökhöz, így együtt vágtunk neki az 55 km-es távnak. Indulás után nem sokkal defektünk is volt, a kerékben rajzszög! Sokan jártak hasonlóan, de megoldottuk a kérdést. Nagyon technikás dombok voltak, nekem már ismerős terepen, élveztem minden pillanatát. Pedig útközben esett eső, sőt jég is, de tényleg nem zavart. Az ellenőrző pontokon jól esett a csoki-banán, és a víz, így újult erővel folytattuk utunkat. A célban a megérdemelt oklevél és jelvény várt minket. Megköszöntem a fiúknak a közös tekerést, elbúcsúztunk, majd a reggeli megszokott úton, Árpádtető felé jöttem haza Pécsre. Így összesen 112 km lett. Mindenki sajnálhatja, aki nem jött el!

Köszönjük a túrát a szervezőknek!

Lejegyezte: Fülöp Szilvi
.

1 megjegyzés:

  1. Sajnáljuk, hogy nem tudtunk menni :( Janinak nincs túl jól a keze, inkább pihentünk, nyaralás során úgyis kijutott rendesen a kilométerekből.

    VálaszTörlés