2015.10.25. Szezonzáró teker(g)és

Útvonal: Pécs Pláza (É.-i bejárat) -Pellérd- Görcsöny- Baksa- Kisdér-Ócsárd-(Szava)- Garé -Szalánta- Szilvás- Regenye- Görcsöny - Pécs Táv: kb.55 km   szint : 250m (görcsönyi domb + egy pici)
Túravezető: Kónya Tamás

Az október 25.-én vasárnap tartott túrán a ragyogó napsütéses idő ellenére is csak 4-en jöttünk össze.
Pedig nekem páran még mondták is ,hogy vasárnap legyen ,mert akkor tudnak jönni, na ezek közül egy sem jött.
10 óra pár perckor még senki  nem volt a Plázánál a megadott helyen, először arra gondoltam, hogy nem jött senki aztán meg arra, hogy talán rosszul jár az órám vagy rosszul állítottam át és már itt hagytak. Ekkor megjelent Miki és Attila ami egy kis megnyugvással töltött el. Elég neccesen 10:02 perckor értem csak oda tudom nem szép dolog ha épp a túravezető késik el,de sajnos ez most így történt.
Miki mondta, hogy Jani Pellérdnél csatlakozik hozzánk aki jött is már szembe a kerékpár úton. Szép komótosan megmásztuk a görcsönyi dombot aztán Baksának vettük az irányt, majd Kisdérnek szerencsére nagyon gyér volt a forgalom ezért dumcsizva egymás mellett tudtunk tekerni. Ócsárd után letekertünk Szavára és onnan jöttünk Garéba majd a harkányi út következett, Szalántán megálltunk a Marica mellett a Tom Marketnél ki inni ki enni akart. Utána Szilvásnak vettük az irányt, majd benéztünk Bostára is, mert Mikiék még nem voltak ott.
Bosta egy nagyon kicsi zsákfalu. Aztán Regenyén át visszaértünk Görcsönybe ahol a Göriburi fagyizóban a szokott helyen még ittunk egyet a jó idő őrömére. Jani egészen Pécsig elkísért minket a kerékpár úton és úgy tekert vissza Pellérdre. Kevés volt neki a kilométer vagy csak a jó idő. 
A Plázánál elköszöntünk és szétszéledtünk.
Olyan jól éreztük magunkat ,hogy én még fényképezni is elfelejtettem! Az idővel nagyon nagy szerencsénk volt 16 fok és napsütés, hát nem pont ilyennek kell lennie egy szezonzáró bringázásnak :)

Lejegyezte: Kónya Tamás

Kónya Tamás fotója
.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése